петък, 18 януари 2013 г.

Зимни заигравки

Напоследък седмиците ми са кошмарни. Дните се изнизват като вода в продънено канче. Всичко, което е извън работата се размазва покрай мен, все едно профучавам на високоскоростен влак. Имам нужда да се вкопча в нещо, което да ми даде усещане за спокойствие. От 5 години насам, тази роля я изпълнява фотоапаратът или т.н "The  precious". В първия работен ден на тази година изтрещях до толкова, че станах с брилянтната идея как ще отида до магазина и ще си купя фулфрейм. Направих го. Нещо като да отида до магазина и да си купя кисело млято, но малко по- лесно. Щото не ме мързи толкова. Не съм съвсем убедена, че толкова скъпоструващи решения трябва да се взимат точно по този начин, но пък много му се кефя. И нямам време да си поиграя с него. И обективи нямам. И всъщност не мога да му свикна и още не мога да снимам. В изобилие имам само мерак. Моля де не се бърка с кадърност. Влача го всеки ден с мен и после разбира се не го вадя от раницата. Но пък събота и неделя го ползвам за нещо като лека картечница. Той милия така и звучи, като го пуснеш на серийни снимки. Някой ден може даже да му прочета книжката с инструкции. Току виж ми помогнало да се науча да снимам. Ама и за това нямам много време, така че за сега толкова си мога.


Малко снимки от със силно експлоатираните чашки:) Изкарах си децата по ризи на снега:)




36 коментара:

  1. За мен, въздействието на снимките като цяло е страхотно!

    ОтговорИзтриване
  2. Градските снимки са ми любими. Ина е омагьосващо красива. И ако ти кажеш, че не можеш да снимаш....(тук си замълчавам). Честита придобивка! Абе който го може - го може.С или без четене на инструкции!
    Поздрав, Руми!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз ще ти го дам този апарат и пак ще си говорим кой колко го може:)

      Изтриване
  3. виждам Ондата на Дондуков, в парка Заимов ли сте били?:)

    мн хубави снимки, Лулу, вдъхновяваш ме

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ондата на Дондуков е, но това са само последните снимки и са правени в друг ден:) Другите са в Горна Баня:)

      Изтриване
  4. Лулу,за първи път оставям коментар,въпреки че отдавна те чета и това ми доставя изключително удоволствие,но този път не мога да се сдържа-дъщерите ти са прекрасни!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! Самота така изглеждат външно:)

      Изтриване
    2. Благодаря ти много! Така изглеждат само по снимки:) Като се карат и се хванат за косите е малко по- различно...

      Изтриване
  5. Прекрасни деца, прекрасни снимки! И, да, вижда се, че можеш да снимаш, Руми, при това много добре го умееш... Честита придобивка и чести моменти на вдъхновение!
    Усмихнат ден! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Дани! Винаги може повече, но по- важно е да носи удоволствие:)

      Изтриване
  6. Ухааа Руми, да ти кажа заслужила си си го удоволствието, имам предвид фулфрейма!! То неможе само гърч или поне да има някаква положителна страна на зора, аз и на половинът ми се това му повтарям! Снимките ти са ... нямам думи, то красиви деца, страхотна мазаница (бокето визирам) страхотия ! С какво обективче го взе, много кефят снимките, мноооого! Някой ден като се науча да снимам и си заслужа и аз ще си взема такова чудо, ама сега като за начало трябва да изсмуча каквото мога от това :))
    Хубав и ползотворен ( снимачен ) уикенд ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Иве и аз по същия начин гледам на нещата зор + положителни страни в крайна сметка трябва да е число по- голямо от нула. Когато зора стане много голям и наклони везните в своя полза е време да се изнасяш:)
      Взех възможно най- евтиният обектив т.е старият 50/1.8

      Изтриване
  7. какво ли ще става като му свикнеш. Честита придобивка, Руми!

    ОтговорИзтриване
  8. Румче, ти снимаш от душа и сърце, може би затова толкова много ни зареждаш, като те гледаме! А животът е такъв, забързан и див. Иначе няма да остареем ... Радвай се на разкошните си деца и на уменията, с които ги снимаш. Не се дават на всеки! Весел УЕ от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Светле! То и с много стрес пак не е ясно дали ще остареем, ама карай. Както казваш - такъв е животът!

      Изтриване
  9. А какво да се очаква като прочетеш инструкциите?!

    ОтговорИзтриване
  10. Хахах :) разсмя ме, но и ме натъжи. Децата са страхотни :)
    Пази се, понякога е просто наложително да се върнат една две скорости.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Абсолютно си права, проблемът е че инерционият момент, обикновено е доста голям:)

      Изтриване
  11. Честито за Камерата. Как се реши да минеш на Никон :)
    Ползвай я в красиви и щастливи дни!
    Девойките са много красиви!

    ОтговорИзтриване
  12. Много си скромна, според мен снимките са прекрасни, както и децата! Със здраве да си ползваш новата придобивка!

    ОтговорИзтриване
  13. Снимките ти винаги много са ми харесвали. Както и стилът ти на писане.
    Да са живи и здрави дъщерите ти. Прекрасни са.

    ОтговорИзтриване
  14. Много са хбави! И снимките, и децата, и чашите заснежените храсти... абе голяма радост за окото - особено щом не се налага да аз съм на студено :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ха ха ха, да! През цялото време, докато ги снимах аз се бях омотала в топли ръкавички и пухено яке:)

      Изтриване
  15. Много красиви деца и много красиви снимки! Честита нова придобивка, Лулу! Сигурна съм, че камерата е щастлива, че е попаднала при теб!

    ОтговорИзтриване
  16. Честито Лулу! Страхотни снимки си направили и имаш много красиви момичета!

    ОтговорИзтриване
  17. Руми, освен красиви, децата ти излъчват и интелект, така че не им се притеснявай, че се "скубят" - сигурна съм, че са и ще станат и прекрасни хора - имат и примера - майка си!

    ОтговорИзтриване
  18. Значи чашките с жилетки, а децата-не, така ли?! :)))))) Шегувам се, знаеш, Лулу:) Онемях. Снимките са толкова аритистични,че на човек му иде да напише сума ти неща за тях. Като някаква история:) Браво! Очарована съм!:)

    ОтговорИзтриване
  19. If you don't see any bugs or if you can't determine
    the reason why the plant is looking sick, take a sample
    in to the local county extension office. 5 will decrease the availability of lead
    from your soil. This will give them time to acclimate to their new environment,
    avoiding stress and shock often associated with transplanting, ensuring a healthy start.


    My weblog :: hotel

    ОтговорИзтриване
  20. Лулу с хубав апарат бързо се свиква.. важното е, че носиш настроение и това ти доставя удоволствие - останалото се учи .. малко четене и малко практика..

    ОтговорИзтриване

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...