сряда, 4 януари 2017 г.

Милион и едно желания

От доста време си мисля, че трябва да пиша повече.  Нищо подобно не се случи. Не съм си го обещавала и не съм се заричала по случай новата година. Обаче стана така, че от Момичетата от града ме поканиха за автор. "Какво толкова. Тамън ще го ползвам като повод за малко дисциплина" си казах аз. "Ще видим" каза съдбата. "Ахахахахах" каза ежедневието. Ма аз все пак се съгласих.  За сега ангажиментът ми към тях е 2 статии месечно. Хайде да видим, наистина.
 Днес излиза първия материал. Може да го видите тук. Ще  ги публикувам и в блога, за да може да си ги имам за поколенията:)))))






2016 си тръгна! Та даааа, салют и хип-хип ура! Дотук добре. А сега накъде?! Наистина ли вярваме, че след като часовникът удари полунощ на 31 декември, животът ни изведнъж ще се промени, ще се отърси от цялата лоша карма на високосната година и звездите рязко ще се пренаредят, за да ни паснат на щастливата развръзка? Дами и господа, мисля, че няма да изненадам никого, ако изкажа опасенията си, че вселената не функционира така! Тя е арогантна и егоистична гад, която се движи по точно определена траектория. Хич не й дреме коя е отправната точка, която по-голямата част от човечеството си е избрало за отчитане на една обиколка на Земята около Слънцето.
Да не говорим, че дори на тази планета не можем да постигнем консенсус и почти 1/3 от целокупното население смята, че Нова година настъпва по друго време. Не е крайно лошо. Нещо като втори шанс. Ако на 1 януари си се зарекъл да спортуваш повече и да отслабнеш, но си си останал само с купуването на карта за фитнес, след това през март може да се възползваш от китайската Нова година и да си го пожелаеш пак. Както е казал класикът: Nice, а?!
По природа аз съм една безкрайно НЕромантична и твърде прагматична душа. Предлагам ви нещо друго. Вместо с блясък в очите и взор, отправен в бъдещето, да треснете вратата под носа на 2016, да се обърнете назад и да си спомните какво научихте. Принципно не чакам 31 декември, за да го направя. Имам навика всяка вечер, преди да заспя, да си давам отговори на точно един въпрос: Какво научих днес и как мога да го използвам?

Който дава идеите, той започва първи, така че сега е мой ред.

Какво научих тази година:

- Обстоятелствата са такива, каквито са, но това, какво ще правиш с тях, зависи основно от теб. О, да, не се заблуждавайте! Животът зависи много повече от нас, отколкото си мислите. Не, не се успокоявайте, че звездите ви го говорят. Ретроградният Меркурий е просто оправдание. Политиците и ситуацията в България - също. Точка. Ужасно, но факт. Вие сте тези, които контролирате какво ще се случва с вас. През повечето време…

- Толкова сме концентрирани в това да подсигурим бъдещето на децата си, че сме изнервени до степен, в която почваме да им крещим всеки път когато искат нашето внимание и ни разсейват (от важната и отговорна задача да им подсигурим щастлив живот). Дали пък не грешим?

- Понякога решението на всички проблеми се крие в чаша вино и истински приятел. От тези другарчета, които са с теб във всичко. В цялото многообразие на характера ти, т.е. не само когато си на кеф. В цялата крива на успехите ти. Дори и в най-ниската точка. В най-високата може всеки. На думи е лесно. На практика, тези хора са най-ценни и най-трудно откриваеми. Благодаря на съдбата, че ги имам в живота си. Разбираш го тогава, когато се влачиш по корем в калта, облян в сълзи и безнадеждност.

- Хората не са телепати. Безспорен факт, който ежедневно пренебрегваме. Кажи си, бе! Кажи си къде те "стяга чепикът". Може пък по-лесно да се разберете.

- Усмивката и доброто отношение правят живота ни по-лесен. Правете го по-често. Не, не е лицемерно да бъдеш любезен. И не, не е естествено да бъдеш груб. Просто не е задължително да си показваш особеностите на характера на всеки непознат.

- Смехът трябва да е начин на живот, а не просто проява на моментно настроение.

- Самотните пътувания са повод да се замислиш, че дори и най-страхотното място на света не означава нищо, ако няма с кого да споделиш емоцията.
- Опитите да се запали огън без запалка или кибрит някъде в планината в условия на обилен снеговалеж водят до смирение и сериозни размисли за природата и мястото на хората. Човечеството може да е постигнало и открило много неща, но е загубило корените си. Прекарайте един ден на открито през зимата и се опитайте да си направите заслон. Ако ви е за първи път, най-вероятно ще стигнете до усещането, че сте жалки, малки и нищожни. Действа отрезвяващо.
- Да не се отрича нищо, преди да се разбере за какво става въпрос. Беше ми много интересно да наблюдавам истерията покрай Pokémon GO. Половината народонаселение се юрнаха като овце по улиците с телефоните. Другата половина групира стадо, което да блее срещу първата формация и да ги нарича идиоти. Около две седмици обикалях с децата вечерно време. Беше много забавно. После ни писна. Всяко чудо за три дни. В живота обаче има много по-важни неща от някаква игра. Не ги заклеймявайте само защото са ви непознати.

- От всяка ситуация и от всеки човек има какво да се научи. От някои научаваме какво да правим, от други - какво да не правим.

4 коментара:

  1. Благодарна съм, че бях част от високосната ти и дай, Боже, да съм част и от всички следващи шарени години, поуки, търсения, намирания, пътувания, смехове, тътрения по корем и после изправяния! Обичам те, момиче от света (ми)!

    ОтговорИзтриване
  2. Защо ли и моите поуки от изминалата година са същите? Но така написани от теб ... определено има човек какво да научи!
    Много яко! Благодаря на съдбата, че и аз имам в живота си онези другарчета, които бяха с нас в нашето всичко!
    Изкефи ме това за хората телепати ;)
    През цялата година се правех и на телепат докато не попитах една особа къде я "стяга чепикът" ... вече край с телепатията :)
    Обичам да те чета, да разглеждам снимките ти. Голям си стимул да знаеш!
    Честита Нова Година Лулу!

    ОтговорИзтриване
  3. Здравейте и Честита Нова година на всички!
    Аз съм тук да ви кажа че аз съм индивид и че аз предоставят заеми на всяко лице, желаещо да финансова помощ. Това е заем между отделни с прости условия и специфични за този факт някои разпоредби са направени за правилното провеждане на процедурата. Моят лихвен процент през времетраенето на заема е 3 % и погасяването се извършва на месечна база, ако всеки път, когато са заинтересовани, свържете се с мен чрез имейл: geogialuiza@gmail.com
    Благодаря ви и най-добри пожелания за всички.

    ОтговорИзтриване

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...